Samsung rozpoczyna proces wymiany Note7 w Polsce

150x110

Wprowadzono także nowe rozwiązania zapewniające użytkownikom bezpieczeństwo

Samsung Electronics ogłosił rozpoczęcie programu wymiany Note7 w Polsce. Oznacza to, że klienci mogą wymienić posiadane urządzenie na całkiem nowy egzemplarz Note7.

 Rozpoczęcie programu wymiany Note7 to konsekwencja podjętej 2. września przez Samsung decyzji o natychmiastowym wstrzymaniu sprzedaży i wysyłek Note7 po tym, jak dochodzenie potwierdziło problem z nielicznymi egzemplarzami baterii.

 Od momentu przeprowadzenia badania Samsung dołożył wszelkich starań, aby zapewnić najwyższą jakość i kontrolę procesu produkcji ogniw. W oparciu o wyniki szczegółowego audytu, Samsung ma pewność, że problem z baterią został całkowicie rozwiązany w wymienianych urządzeniach Note7. Będą one ponownie dostępne dla użytkowników w Polsce począwszy od tego tygodnia.

 Chociaż liczba zgłoszonych incydentów była niewielka, Samsung uznaje, że bezpieczeństwo klientów ma priorytet. Wraz z rozpoczęciem programu wymiany Note7 Samsung wprowadzi dodatkowe rozwiązania, które zapewnią bezpieczeństwo klientom i zachęcą użytkowników Note7 do jak najszybszej wymiany posiadanych urządzeń.

Klienci, którzy wymienią posiadane urządzenia Note7 na nowe mogą mieć pewność, że wymienione urządzenie nie będzie miało problemów z baterią. Najszybciej można rozpoznać to po zaktualizowanej ikonie pokazującej poziom naładowania baterii. Każde urządzenie Note7, na którym ikona baterii w pasku powiadomień, na ekranie „Włączania zasilania” lub na ekranie „Always-On Display” wyświetla się na zielono, jest bezpieczne. Nowy interfejs z ikoną baterii wyświetlającą się na zielono będzie dostępny od tego tygodnia, przy czym konkretne terminy będą się różnić w zależności od poszczególnych rynków.

Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska komentuje: Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo klientów. Dlatego prosimy wszystkich użytkowników Note7 o ich wyłączenie oraz niezwłoczną wymianę na nowy egzemplarz. Jednocześnie pragniemy przeprosić naszych klientów za to, że nie sprostaliśmy standardom jakości produktu, jakich mogli oczekiwać od Samsung, a także dziękujemy im za zrozumienie i cierpliwość. Jesteśmy przekonani, że dzięki akcji wymiany posiadanych obecnie urządzeń Note7 użytkownicy będą mogli docenić korzyści użytkowania smartfonów najwyższej jakości. W celu poinformowania o dostępności nowego Note7, od dziś, 19 września będziemy bezpośrednio kontaktować się z tymi z Państwa, którzy przystąpili do programu oddając swój Note7.

Więcej informacji na temat nowego programu wymiany Galaxy Note7 można znaleźć na stronie http://www.samsung.com/pl/note7exchange/

* Numer IMEI został umieszczony z tyłu urządzenia Note7. Można go również znaleźć w ustawieniach Note7: Ustawienia > Informacje o urządzeniu > Stan > informacje IMEI

** Termin uruchomienia strony będzie różny na poszczególnych rynkach.


dostarczył infoWire.pl